al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jan 12, 2012

separuh dara

alhamdulillah .sampai ke tempat kerja tepat jam 8 waktu punch kad.kl waktu malaysia dah 8.05am.hehe
semakin sempit masa skrg.ntah2 aku yg lambat kot.dr jam 5pg bgn ,rasa mcm pendek je masa utk bersiap ke keje.spjg perjalanan masih lg gelap.adakala seperti hamba pula.berkejar2 utk berkerja.aku anggap itu semua jihad.jihad bg aku utk membina keluarga.lalu ku berdoa ia diterima sebagai ibadah.insyaallah.
peristiwa aku mlm jam 1030 amatlah aman.bkn aman palestine!! bersaksikan bulan penuh,ku duduk di kerusi rm200 mensignifikasikan malam beratapkan bulan penuh.subhanallah kuasa maha pencipta.sungguh cantik bulan.cuaca amat nyaman.berhadapan bukit yg separuh dara.entah bila akan terhakisnya dek permodenan(kata org2 bisnes dan politik la).moden perlu buang semua yg kuno!!! alasan je tu.waktu malam pun dapat aku rasakan nikmat tuhan yg maha pencipta.tp aku sering lupa utk bersyukur.YA ALLAH YA QAYYUM,jadikan lah aku seorg yg bersyukur.

No comments:

Post a Comment