al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jan 24, 2012

agar aku mendapat pahala ...

assalamualaikum dunia
pertama sekali bila mana blog ni di tulis adalah bertujuan penghormatan terhadap kelahiran anak pertama aku.Meor Muhammad Zarif .di mana waktu itu aku berasakan keajaiban tuhan yg tiada tolok bandingnya.masih tidak percaya aku sudah bergelar bapa.alhamdulillah.maka hari demi hari,aku rasakan perlu ada satu motivasi diri saban hari.kalau ada masa,awal pagi aku akan nukilkan satu semangat or apa yg aku lihat dari celik mata.sikit coretan sebagai warm up otak ini.otak kita seharusnya tangkap satu keadaan utk terus berfikir.
penah satu masa aku mendgr radio,tajuk nya sahaja sdh membuat aku menangis.tajuknya "apabila seseorg itu bernasib baik ".

No comments:

Post a Comment