al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jul 2, 2009

YANG TERANG TERSIRAT

eksperasiku…

kembara seniman jalanan” Says…

“TELUNJUK LURUS DIGALAS IBU JARI,SAHABAT TULUS MENGASAH HATI DAN BUDI”
Music
aku suka muzik dari zaman m.nasir,search,ramli sarip .mereka lebih pada soul… x lupa pada mohram…main muzik betul2 dari hati…
belantara20-20belantara20278720-20281987291
arjuna20-20the20concerts20279220-20281992291
kumpulan-driyadh-akhill-hayy
gravity20-20anak20langit20279320-20281993291

Movies
cerita yang byk falsafah. bukan citer ngarut yg pikir nak untung jer kalau wat filem…citer melayu biasa hero hensem2 cuba tgk filem barat..hero pecah umah tapi filem box office..p.ramlee x perlu hensem nampak manje pun dah ok .GANAS
TV pulak suka la jugak berita kul 8.00mlm .liga sepanyol. paling gua suka short story?????? nak tau coment la.k bro

buku_untuk_filem_estet_-_teaser
ahmad_albab_01
ibu_mertuaku_01
jogho_01
tsu_feh_sofiah_01

Books
paling best s.h. alattas,a samad said.shahnon,zunar,sayuti,hamzah fansuri,hamka,kisah sahabt. BAnyak yg bagi untuk di serap.buku adalah teman yg paling murah.tiada senang utk senang.dia ckp senang la.buku dilayan lebih jd ulat buku..gua penah lepak dgn a samad said. syihhh jagan bg tau org ok….hahahaha

samadsaid

sajen

surat


Sports

bab sukan nie apa pun layan..jgn golf sudah,apa yang best sgt aku pun x tau… gua fans red devil ….

images

nike

Dreams
aku nak jadi kaya je, supaya senang famili aku
Best Features
ntah
About Me
aku nie simple,x suka nak marah tp jgn bg aku marah, suka lukisan abstrak,muzik ,kadang2 aku nie pun x tau tentang diri aku..pada aku hidup mesti dlm ketenangan jer..lain x yah ,byk duit hati x tenang wat per..aku x suka pada orang yang bermuka2.penipu ..kawn kerana ada kepentingan..orang mcm 2 boleh blah dalam hidup aku
logo7

cari lah diri dalam kehidupan……

1 comment:

  1. skit giler sukan takkan lu minat lg ngan reddevil team tu da nak bkubur da taun ni.lu tgula kbangkitan arsenal.mana gamba gua lu janji nak taruk gua da 2-3 kali bkak tp xnmpak pun

    ReplyDelete