al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jun 20, 2014

jus sunnah utk IQ




BERINA C-PLUS JUS SUNNAH UNTUK IQ..RM38/15 SACHET

Pastikan anak2 anda telah berBERINA C+ sebelom ke sekolah. Jus minuman sunnah mengandungi 7 jenis herba sunnah kaya dgn VITAMIN C untuk kecerdasan otak dan membina IQ yg tinggi. Mana yg tak sempat breakfast pastikan anda bekalkan mereka 2 sachet utk kecergasan tubuh dan minda di waktu pagi dan petang. Mudah dibawa ke mana2 sahaja. Terus diminum dari sachet.

Berfungsi untuk:
~Prebiotik
~Tenaga Aktif
~Minda Sihat Cergas
~Kuat Daya Ingatan
~Sel Darah Sihat
~ Immunisasi Badan
~Nutrisi Semulajadi

Khasiat terdiri drp:
1. Estrak Saffron
2. Habatusauda
3. Kismis
4. Madu
5. Buah Tin
6. Delima
7. Gam Arab

GO TO SCHOOL HAPPILY WITH BERINA C PLUS!!!
MINDA CERDAS, TUBUH CERGAS, PELAJARAN A-PLUS!!!

 - Jus Minuman Sunnah Untuk IQ, mengandungi 7 jenis herba Sunnah terpilih bagi membantu menaikkan tahap IQ, menerangkan hati dan menguatkan daya ingat...an serta hafalan. Amat berkesan dan para pelajar dimestikan menjadikan Jus Berina sebagai air minuman amalan setiap hari sebelum ke sekolah/kolej. Jus Berina dapat membantu lebih ramai pelajar mendapat kecemerlangan dalam pelajaran. Pengambilan Juz Berina juga adalah sebagai ikhtiar bagi membantu mengatasi masalah kurangnya kecerdasan fikiran untuk menghafaz Al-Quran Hadith dan mengingati ilmu.Lihat seterusnya..

-  Demam cepat kebah dengan BERINA C PLUS??? betul ke ni?

betul.... BERINA C PLUS mengandungi MADU, HABATUSSAUDA, DELIMA, GAM ARAB, BUAH TIN, KISMIS DAN SAFFRON yang meningkatkan sistem immune tubuh bagi melawan virus. Jika sistem immune tinggi maka mudah la tubuh nak melawan virus. Ternyata kaedah secara alami lebih selamat dan yakini.


UNTUK SEBARANG PERTANYAAN : 0125964886(MEOR) , linda -0125964846

IPOH DAN SELURUH PERAK

No comments:

Post a Comment