al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Mar 31, 2011

kedai bawah poko

assalammualaikum dunia..
setiap pagi kl berkesempatan aku mesti kuar minum pagi.mkn dah di rumah.kuar pun bkn nak minum or mkn sgt pun.just nak amik angin.rehatkan minda.biasala melayan kerenah pesaskit yg xtentu hala ni.
setiap pagi kedai bwh pokok ketapang pilih utama aku.minum biasala teh o.tp hairan kenapa pakcik kedai tu tanya hari2 mau minum apa?biasa la.mkn nasi goreng sandwich.melayu+westren.hahaha
dlm semua paper yg ada di kedai ini,semua ku baca.utusan meloya baca sukan je.tu pun ada kelentong lagi!!!
dlm selak punye selak helaian paper ni,terkaget gua!!!!
apa isu?apa barang terkejut2!!!!
ada terpapar seorng pesakit aku di jadikan keldai dah ke luar negara.rasanya br je lagi buat ujian kat aku.umur 20an,smart segak.tp hati xtau.hampir xpecaya namun ia terjadi.moga dia x bersalah.insyaallah

No comments:

Post a Comment