al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Sep 8, 2010

menu



ayam penyek.....

hai..tinggal restoran ni je kosong sejak pukul 1 tadi aku menempahnya.dr hotel sampai la ke kedai wongeh.semua dah penuh.maksudnya org2 yg berpose ni semua mewah.mewah mkn dan duit.tempah yg purata rm35 keatas semua full.

jadi dah telah ni je yg kosong aku pun boking la.ingatkan buffet,tp penyek.hahaha
merasa la bwk mak bapak aku mkn makanan indonesia dan jawa ni.tempahan aku rupenya meja yg terakhir.memandangkan ada upacara hari jadi lalu ku teruskan niat mengajak mak bapa aku sekali.berat hati sebenarnye bapak aku,sbb jenis yg bukan suka berjalan.
sampai2 je separuh kedai dah penuh.ada satu family besar.berlagak je rupenye.
mcm dia sorang je mkn kat situ.jam dah hampir berbuke tp juadah belum sampai.cuma air je yg sampai.menu menarik.rasa pun sedap.cuma sayur je kureng la.
anywhere ....alhamdullillah



No comments:

Post a Comment