al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Aug 17, 2010

salam ramadhan...

assalamualaikum......
kumeharapkan ramadhan kali ni ada perubahan...ada tersirat jd nyata.ada logik dalam samar.
kali ini ku berpose sbg seorg sendiri.dimana aku berhenti,berbuke la aku.dimana sahurnye,disitu la subuhnye..
aku sorang2 di kala pose tahun ini.isteriku sambung belajar di KL.
sempena pose aku menjelajah setiap masjid dan surau.berbuke dan berjamaah..seminggu berpose pelbagai kerenah dan aktiviti di setiap perhentian ku telah dijalani..
tidak lupa di rumah mak bapak aku dan mertuaku..sedekah makan adalah paling ok.tiada makanan yg x sedap.cuma solat je kurang kyusuk..takkala malam ingatan terhadap anak2 dan isteri di bawa ke kamar tidur..ku mengharap ramadhan kali ni lebih sempurna...
insyaaallah.....

No comments:

Post a Comment