al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Aug 23, 2010

duka dan suka

duka...

al fathihah di ucapkan kepada emak pn zurida mazlan.telah kembali kerahmuttallah pd jumaat lepas.takkala org semua menyambut ramadhan yg mulia.aku berserta abd mubin bergegas ke taiping utk urusan ziarah.dia kawan sebidang kami.dan lebih pada aku kerana pernah menyulam kasih dengan dia.namun jodoh tiada.aku pernah berjumpe 2x emak dia.masa pergi kerumah dia.emak dia very simple.senang dengan nya.baik orgnya.semoga di tempatkan dalam alam yg redha dan diberkhati.
sesampai kami di exit changkat jering,kami menelefon dan mendapat jawapn jenazah telah dikebumikan.memang xde rezeki kami.so kami mengambil keputusan utk solat jumaat terlebih dulu.selepas solat kami pun ke rumah utk menziarah ..disebabkan pose terasa la sedikit keletihan,namun di wajah mereka tergambar seribu rahsia.walaupun aku pernah mengenali zurida namun aku seperti org asing.moga di beri kekuatan.insyaallah.

suka

sabtu lepas aku bergegas pulang ke sg buloh.ke rumah kak ipar aku.diberitakan pagi sabtu sudah sampai masa untuk bersalin.aku dr kuala kangsar terus ke sana.lepas waktu berbuke kami sampai.berbuke kueh sahaja dlm kereta.tedala 10 lebih kami sampai di KPJ shah alam.namun bayi yg ditunggu masih belum lahir.pukul 12 lebih kami balik ke rumah.tup tup kul 130 abg ipar call mengatakan yong telah selamat melahirkan anak laki2.alhamdulliah..
seorg lagi umat nabi muhamad di lahirkan.

No comments:

Post a Comment