al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jul 19, 2010

kuala lumpur

erti diri

hujung mg lepas aku ke kuala lumpur.urusan seperti biasa,isteriku g amik pos basik.
dulu di sini adalah tempat aku belajar dan bekerja.tersimpan kenangan dan teladan.maybe sesalan.selama 8tahun disana.aku tetap aku.walaupun insfrastuktur bandaraya ini banyak berubah.aku masih ada lagi kawan2.aku masih ada lg guru2 disana.sesekali berjumpe mau menitis air mata.dr jahat sehingga sebaik2 kawan dan lawan aku ada di kota maya ini.mungkinkah ada tarikan pada diriku?seperti ada tarikan dan tumpuan dimasa kakiku berpijak di KL.
aktivi penuh jadual walaupun asasnya terlalu senang utk ku serahkan.tempat pertama yg aku jejak adalah masjid kg baru.disini ustaz dan jemaah adalah baik.byk ilmu ku dapat dan ku beri di sini.rindu jemaah takkala ramadhan sering kali ku renguskan di benak diri.tp tu dulu,dizaman REFORMASI !!!!.
seakan kosong jiwa ini bilamana berada di lapangan ilmu.ustaz2 yg mana mengajar betoi2 kasi ajar.namun aku masih lg kurang ajar.

No comments:

Post a Comment