al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jul 19, 2010

hujung minggu di kuala

kekuatanku.....

salam dunia....manusia yg mempunyai anak mempunyai tanggungjawab yg besar..selaras dgn pembangunan ummah.selaras dgn sunnah ..dijaga agar menjadi insan kamil.anak aku masih kecil,tp bebanan aku dan anak2 aku di masa hadapan adalah ketentuan ALLAH..ku harap anak2 ku menjadi yg terbaik.tu harapan semua ibu bapa bkn saje aku sorang.

hujung minggu lepas aku balik ke kuala....
anak2 aku masih seperti dulu ,masih lg suka takkala menanti kepulangan ibubapa mereka.
manje dan mengada2.tp aku akan sentiasa mengusik dan mengacau depe.selagi mahu agar aku puas.hahaha.abah ni..mamanye jd mangsa memerap zahin.3hari xdpt menetek dilangsaikan.hujung minggu yg mendatang lama lagi..tp rindu adalah saban hari.

No comments:

Post a Comment