al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

May 24, 2010

mencari mk land visi n misi

di awal

aku bergegas ke bkt merah di awal pagi sabtu.mencari arah disitu.tiba2 dlm perjalanan anak gua pulak minta susu,nak di jadikan cerita susu punye bekalan dah hampir abis.mana mungkin utk bekalan 2hari.percutian yg tidak dirangcang ini menimbulkan huru hara di sepanjang perjalanan.susu zarif bukan ada di kedai2 runcit ni.haiya.
terpaksa la gua drop ke taiping old town.di sana la ada mr presiden ,pokcik n same.bro2 yg terbaik di abad ni.tp sori beb,gua x singgah.mungkin di lain kesempatan.dah la susah nak cari tesco.1st time.aku mula2 jumpe ecossafe.mak aik punye besar shoping complex pun xde susu anak gua.ishh.ecosafe ni...terpaksa la jugak gua mencari tecso.fuh terkezut gua,atas bukit dan ada taiping sentral mall.dasat old town ni..dah ada semua di sini.termasuk susu anak gua.
perjalananku kembali diteruskan.lapar pulak.singgah mkn dulu.

sampai di bukit merah,tempat tido gua di suria service apartment.
rate dia usah cakap la.nasib free beb.hahaha.utk bebudak je.bg gua lebih kepada kajian je.bagaimana mk land boleh jumpe laketown?tp aku harus tanya jgk how goh tong jumpe genting?ni semua otak2 gila2 punye org2.mind depe boleh nampak yg tersirat.dan yg penting wang.masyuk.di sini kire semua ok.best.harga pun ok la.tp hotel je mahal.kl amik pakej ok.
malam pulak sure xleh tgk final af.padan muka org gilakan af.dlm bilik hotel xde astro.hahaha.
yg gua risau final champ league.bayern vs inter.tp gua dah ayat awek kauter tu.dia ckp abg kl nak tgk call je.pastu turun bawah,saya bukakan utk abg.dah la sejuk gilas bilik ni.kunci jam pukul 3.sedar2 330.apalagas,trn2 bwh tgk dah ada org amik grandstand dpn skrin besar.terima je la.
layan beb.! ada meja pool tp xde kaum.kl la ada WMN,jadi punye.
sok nye tido n bgn pg je terus berendam kat swiming pool.layan.damai .tp gua sakat anak2 gua je.lagi best.kul 3 check out.lunch dulu.blk singgah lawat paksu gua kat padang rengas.lalu lubuk merbau teringat faiz celcom.sure lawak mamat ni...
jam ptg blk kuala.maghrib pulang ke ipoh.sempat singgah UO sbb nak bg anak2 gua main ngan upin & ipin.motif dia nak beli susu diskaun n beg upin & ipin.hahaha.
sampai rumah br teringat buku mso.sori ERES,sure pagi ni saya bank in.maaf bebanyak....hehehe

No comments:

Post a Comment