al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

May 17, 2010

adakah sudah sampai ke kiblat?

hati terharu

Hati aku sangat sayu awal2 pagi ni.ketika hujan sepanjang malam terasa sejuknye.
mlm semalam aktiviti aku amat terhad.disebabkan kejadian yg amat memeningkan ku.satu perkara yg ku anggap ujian dr ALLAH terhadapku.aku mengalami allergi or something yg dikatakan xpenah berlaku padaku.kegatalan yg amat sangat sejak rabu hingga ke hari ni.rabu ku di cucuk piriton,khamis ok.jumaat jadi balik,jumpe dr dia bg steriod.namun on off sehingga semalam.pagi ni dah kurang byk disebabkan diet pengambilan makanan yg gatal2.
ni membuka fikiran ku utk menginsafi ujian dr ALLAH.nikmat yg di pinjamnya sementara telah di ambil kembali.aku redha.moga2 sakitku ini akan sembuh ..
kepada semua aku memohon maaf diatas segala kesalahan dan dosa ku yg sengaja or tidak disengajakan.

No comments:

Post a Comment