al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Mar 22, 2010

perjalanan pagi


naluri


apalah yg salahnye?sampai begitu di perlakukan...kebykan org bersusah payah utk mendapatkan anak,ni x buang je merata2...dunia oh dunia

sepanjang aku menghantar anak ke rumah pengasuh,naluri ku tersentuh...
bangun2 je tido anak ku yg sulung zarif dah mencari kapal terbang mainan yg di beli oleh mamanye kelmarin.nak kapal terbang,nak kapal terbang...tetiba je bateri abis pulak!!! aiseh.terpancar wajah kekecewaan zarif.kesian aku tgk.tp pagi2 masih terkejar2 utk ke tpt kerja macamne nak g cr bateri pulak?bayangkan kekecewaan yg ada di zarif dan aku!
aku janji ptg nanti aku belikan pdnye.mujur dia anak yg baik dan bagus.paham abahnye sibuk ..tp masih terasa naluri bersalahku membiarkan zarif membawa kapal terbang tanpa bateri utk dibawa bermain ngan kawan2nyaa.(mungkin kot)
zarif ada saje brg nak diangkut ke rumah mak aninye di pagi2 hari..dia ni penghibur kawan2

naluri ........

No comments:

Post a Comment