al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Mar 29, 2010

berehat

pelbagai utk ku


wah lama x membuka pc..apatah lagi utk berfb.pelbagai tugas terpaksa ku jlnkan selama minggu lepas.hanya hari ni je 29/3/2010 berkesempatan ke tempat kerja asal.penat dan letih(sama je kot ek)
aku penat otak dan fizikal.boleh dikatakan kaki dan anggotaku digunakan lebih dr kegunaan biasaku dlm minggu lps.otak ku terpaksa menerjah jauh.

ini lumrah tp aku x bisa.belum boleh utk ku teruskan usaha ni,. jihad ku utk membaca bismillah di setiap permulaan perbuatan masih gagal.misi yg enten tp berat bila tuhan belum membukanya.sedih ku apabila gagal berjemaah di waktu malam.apatah lg utk amalan sunat di tengah malam.

untuk indeks pemcapai aku , aku memahatkan sampai bulan depan hingga jun.2010.jika nyata gagal bermakna kekecewaan yg aku tangguh akan berterusan.ini di sebabkan aku berasa jiwa hamba terhadap ilahi amat tipis utk di terima.paksi itu menandakan kegagalanku.


No comments:

Post a Comment