al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Feb 2, 2012

awan nano ke ni?OR???




assalamualaikum semua.
setiap peristiwa ada hikmahnya.maybe tersirat or tersurat.
kl apa yg kita nampak dgn mata sendiri dikira rezeki dr allah.moga ada yg sedar or mengambil peristiwa yg berlaku.terjadi petang semlm sebelum hujan lebat.di sebabkan kelewatan mengambil anak ,aku terpaksa memotong jln yg agak jauh utk menghindar dr sesak jln di pusat bandar ipoh(agak sesak dr biasa).hari makin gelap.dlm pada memikirkan keadaan sekeliling,aku memandang bumbung dunia.alangkah indah nya awan petang!!! subhanallah indah ciptaan tuhan memerintah kejadian.lalu aku mengambil gambar dgn handset cikai aku.lalu urusan hari semalam dpt diselesaikan.akhirnya sudah maghrib.penatnya!!!! dunia sering ada urusan...
mlmnya aku ada membaca buku yg baru di baru di beli..opss silap(baru ada masa utk mengambil dr rak buku stlh sebulan lebih membelinya)!!! buku ma'alim fi ath-thariq.ada jgk buku ttg hari akhir(kiamat).pagi ini semasa ingin mengupload gambar di fb aku,ternampak gambar awan2 ini!!! subhanallah!!! bila diamati kembali,tiba2 teringat buku smlm.ah sudah..walaupun bukan mcm gambar2 awan tsunami yg ada dlm carian2 googles,tp hati kecik ini terpalit rasa cemas dan takut.

No comments:

Post a Comment