al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jun 13, 2011

sepatutnya

assalamualaikum..
dlm perjalanan aku berniatkan niat yg satu ..iaitu menunaikan umrah.sekitar pemikiran aku berfikir,adakah aku ni layak?saat perjalanan teramat manis walaupun penat..org kata naik kapal terbang best!!! org kg mcm aku rasanya biasa je.sama mcm naik bas.cuma tinggi di awan.bak kata zahin,abah!! awan dania.sepatutnya ada yg tak patu dlm kepatutkan itu.
aku ni hamba allah yg lalai,namun aku dengan biasanya lupa akan semua itu.jika kita kira,sepatutnya tak allah berikan kita nafas ?padahal kita ni nak taat kepadanya pun main2 sahaja.acuh tak acuh.contoh,pADA subuh hari,dtg jibrail memotong bil nafas kita..alasannya kita tidak menunaikan solat subuh..kesannya....
tp itu yg sepatutnya.namun tuhan tidak begitu,dia maha pemurah..di beri peluang sampai kita xde peluang...

No comments:

Post a Comment