al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

May 3, 2011

cermin mata

assalamualaikum dunia...
selamat menyambut hari ibu..tiada yg lebih penting dr ibu..
wanita ygbergelar ibu mendapat syafaat yg tinggi di sisi allah
satu kisah terjadi bila mana aku membawa isteri ku membuat cermin mata baru.cerminmata lama patah.di sbbkan kepala pening ..aku seperti melihat satu2 kejadian yg seaakan2 menjadikan aku ni hamba kepada allah.ya rahim ya rahman.aku hamba yg kerdil.
di kedai tersebut masuk seorg ibu bersama anaknya.seorng perempuan dlm lingkungan darjah 5 rasanya.mungkin anak ini ada masalah mata.lalu di bawa oleh ibunya.berkira2 la si cina tokeh kedai n ibu ini,berlakula tawar menawar sehingga berlakunya sedikit kekecohan.si ibu ni susah,ada bajet yg kecik.terpancar kehampaan nak saya aku membayar harga itu.disisi lain pulak si cina ni terlampau berkira.nak untung sgt.siap ckp pegi kedai lain lg.si anak ni masih setia menunnggu penglihatan yg jelas.tp si ibu ni berjanji akan membeli juga walau apa cara pun

No comments:

Post a Comment