al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Nov 23, 2010

perjalana ke besut

assalamualaikum semua

pada 21 hb nov aku bersama mak,adik ipar dan sekelurga ke terengganu..
hahaha.drive ikut grik.mak aik jauh betoi.jam 630pg sdh bertolak dr ipoh.sejuk.sampai grik mkn pagi.dan teruskan perjalanan.1st sampai kelantan,rantau panjang.tau la kl dan berjalan dgn org pompan,setakat sejam dua tu xcukup beb!!

gua layan anak2 gua je la.fuh satu pekan gua kejar mengajar depa.mcm pelesit.barang sini memang murah utk bt berniaga.angkat byk sure murah.tp yg tertarik menarik memang debom cd2 thai n dikir barat.fuh layan tu.melihat jersi2 di sini memang rasa semua nak beli..tp tu la xdan nak beli anak2 gua dah hilang.terpaksa mencari mereka kembali..cincin dan bt permata ada la jgk tp xberapa cantik.last2 beras siam cap pisang jgk aku sambar!!! 9kg=rm33.xleh beli byk kata penjual di situ.mujur xbeli sbb masa nak kuar dr situ kete gua kena bukak bonet..kena cek la siot.nasib lepas.

aku pun teruskan perjalaananku..ke bachok .singah rumah member bini gua.katanya ada kain murah2.xmurah pun.kat masjid india gua bleh dapat muarah lagi!!! dah lunch teruskan perjalanan ke besut.
berpinor jgk cr besut.ptg dah hujan,so terus ke chalet yg telah ditempah.tepi pantai.fuh layan panorama magrib di tepi pantai.tp gua layan sekejap je.pastu tido

sambung esok la.

No comments:

Post a Comment