al quran- senaskah

hubungi meor - 0125964886 utk membeli

Jan 21, 2010

kisah tanggang moden!!!!!!

selamat pagi dunia! sprt tlh diatur2 oleh YG EMPUNYA DUNIA.pg td aku tlh ditemukan dgn bapa yg dibuang oleh anaknya sprt yg kutulis pd wall aku semlm.face to muka(pinjam ayat J).MASYAALLAH,terpancar pd wajahnya ketidakupayaan yg amat sgt.maybe bertarung dgn penyakit & jiwa bergelora.KU BERMOHON PD ALLAH MOGA AKU TIDAK BEGITU! KU INSAN KERDIL YG DIPILIH ALLAH UTK MELIHAT SEMUA INI.apakah ini pentunjuk pd ku?

lebih lanjut adalah tersirat dlm hati ni.
bayangkan tuan puan semua,sibapa ni mahu didialisis selang 2 hari..siapa mahu menanggungnya?
jab kebajikan masyarakat? hos bahgia TR? wellfare ?
kesian aku padanya hanya mampu menyapu kepalanya..masyaallah ujian terhadap nya amat amat berat.aku masih terbayang2 muka nya yg telah di bersihkan dr wajah paparan paper harian
.amat lemah dr segi fizikal & mental.aku tidak berkata apa2 terhadap si bapa malang ni.mungkin aku tdk cukup kuat utk berkata2 sesuatu..semua dlm bayangan,bapa yg memerlukan rawatan dialisis selang 2 hari di tinggalkan tanpa alasan.tiada kata & peluang bgnya untuk membela diri..

cuba kita susuri dr awal kesilapan ni.di zaman kanak2,bapa ni sanggup bergadai golok membesarkan anak2.pernah bapaku membeli basikal dgn hanya mengendung di belakangnya.cuma berbasikal je dr pekan lama ke rumah.situ saje dah cukup erti pergorbanan bapa.belum lg menyediakan apa saje rengekan anak2.mkn minum hanya yg terbaik.pelajar biar pun mereka hanya bersekolah rendah.YA ALLAH..ampunkan dosa2ku terhadap ibu bapa ku..
semlm hanya iklan petronas memain di pikiran aku,bertapa tersentuhnya hati.betul2 meresap di jiwa dan terkena pada sapa2 yg terasa.tup tup pg yg hening di klinik kesihatan tg rambutan ni ,kisah TANGGANG MODEN terjadi di depan mata & kepala ku ini.real not real madrid!..
sedih dan berbaur benci perasaan aku pg ni.memang x patut.terfikir jgk adakah anaknya tidak melihat wajah ayahnya di paper,x menyesal ke>?mungkin persoalan ni aku tak harus tanyakan pada dia.si bangsat penderhaka!!!sekarang ni bapa itu tanggungjawab si jab kebajikan masyarakat!!! senang je kerje anak tu kan..nak di hantar ke hos tangjung rambutan katanya.org muda yg sakit buah pinggng pun letih jika abis dialisi ni kan pula org tua!lemah longlai.
aku tidak mampu lg mencoret pengalaman yg berguna ni....cukup di sini .moga tuhan mengurniakan kekuatan pd ku utk mencoret lg... INSYAALLAH.

No comments:

Post a Comment